Arslann Kızlar soyulmaya başlayalı sanki kaşım eski haline dönüyomus gibi geliyo neden öyle hissediyorum sizdede oldumu
PrensinAnnesi2021 Arslann merhaba ben de yaptirmak İstiyorum siz hangi şehirde nereye yaptırdınız herhangi bir acı duyuluyor mu
Arslann PrensinAnnesi2021 izmirde yaptırdım ben hiç acı yok cok doğal oluyor hatta diye pudralama yaptırdım şuan Kabuk atıyor yapan kişi kabuk atıcak demişti ama yinede merak ettim sorayım dedim bide burdan
PrensinAnnesi2021 Arslann ben de İzmirdeyim Esma Sema diye bir yer var orayı övmüşler ama bilemedim nasıldır. Sizin yaptırdığınız yer neresi
Arslann PrensinAnnesi2021 ben saida hanıma yaptırdım instagramdan bakabilirsiniz orayı ilk kez duydum bilgim yok orayla malesef bu dediğim yer karşıyakada
PrensinAnnesi2021 Arslann benim dediğim yer de bostanli da sahilde. Sizin dediğiniz yere de bakayım teşekkürler
PrensinAnnesi2021 Arslann bir de ne kadara yaptırdınız ? Esma Sema da 2500 fiyat cekmisler pahalı geldi bana bilemedim