Mucizebebegim bizde öyleyiz malesef, geçen biyerde okumuştum bu yaşlarda başlıyomuş istedigi şeyi aglayarak yaptırmaya, eger buna izin verirsek cocukta alışkanlık haline geliyomuş ve devamlı yapıyomuş, bişey isteyipte agladıgı zaman sakin kalmamız ve o an çocuga tepki vermememiz gerekiyomuş, biraz sakinleştikten sonra güzelce konuşup sevmek gerekiyomuş 3 yaşına kadar devam ediyomuş malesef