Merhaba. Kızım 7 aylık olmak üzere son 2 gecedir yatağına koyduğumuz an uyanıyor ağlamaya başlıyor resmen orada değil kucakta uyumak istiyor.Geçtğimiz hafta covid geçirdik odamızı ayırdık 1 haftadır gayet iyi uyuyordu acaba onunla mı alakalı diyorum. Sonra bilmediğim bir uyku gerilemesi mi yaşıyoruz acaba diyorum.Bir türlü anlam veremedim başına gelen annemiz var mı acaba?