2017 model arabama eski diyorum bende 😐
Eşimin kuzeni geldi ankaradan Kayseri’ye araba almak için arabanın model eski parası maşallahı var ilan sahibi baya temiz demiş ama söylediklerinin hiç biri çıkmamış eksperde araba turşuymuş hatta eksperin yarı parasını araç sahibine ödettiler. Sonra eşim hemen başka bir araç buldu galerici tanıdığından onu da ekspere soktular palio gibi bir araca 90 bin verip alıp gittiler neyse ki o temiz çıktı ekspertize göstermeden araba alınmaz herkes tanıdık ustasına götürür arabayı oda kötüleyecek değil ya iyi der kandırır 😐 inşaallah olumlu sonuçlanır davanız üzüldüm şimdi içinize de sinmez o araba artık