Elifyor ama adamda derki ben hatasının olduğunu bilmiyordum satışa koydum geldi baktılar aldılar
Ekspertiz yapsaydınız falan
İş sıkıntılı aslında bizim başımıza mesela km dusurulme olayı geldi
Adam düşürmüş eksperde çıkmadı raporlar vardı biz öğrendik hemen avukat bulduk avukat biraz adami sıkıştığında hemen parayı verdi arabayı geri aldı yoksa biz kazanırdık
Elimizde evrak var diye göze alamadı
Sizde öyle birsey de olmayınca kazanmama durumunuz daha yüksek maalesef
Bide avukatlara da pek güvenmeyin derim başka birilerine daha sorun