Yaşına girene kadar geceleri uyuyan, ek gıdada zorluk çıkarmayan gayet ılımlı bir bebeğim vardı. Ne olduysa doğum gününden sonra değişti resmen. 2,5 aydır geceleri saat başı uyanıyor, ek gıda zorla yiyor, dibimde asla ayrılmıyor resmen yapışık geziyoruz. 5 aylıkken odasını ayırdım ve doğum gününe kadar sıkıntı çekmedim gece yatar sabah kalkardı ama şimdi asla odasında yatmıyor. Delirmek üzereyim uykusuzluktan bitkin haldeyim. Var mı böyle olanlar? Çözüm bulanlar? Yada kafayı yiyenler 😂😂