prenslerin_annesi benim bebeğim 6,7 aylıkken 6.hastalık geçirmişti. Sonrasında sizinki gibi 20.aylarında 3 gün boyu yüksek ateş oldu ve bu hastalığı geçirdiğimiz için doktor 6.hastalık üstünde durmadı sonrasında döküntüler başlayınca tekrar 6.hastalık geçirdiğini söyledi. Normalde 6/7 aylıkken geçirdiği için bağışıklık kazanmıyor mu diye sorduğumda nadir de olsa tekrar geçirebilir demişti. Belki sizin de öyledir. Çok çok geçmiş olsun gerçekten ateş en zoru. Bizim de 40ları buluyordu inatçı bir ateş vardı. Doktorunuz kan, idrar testleri yaptı mı bu arada