333 Kızlar 4. ay kontrolünde doktor bu Damla’yı verdi iki gün verdim bebeğim aşırı huzursuz oldu sürekli ağlama modunda oldu şu iki gün vermedim gayet iyi . Bu Damla’yı kullanıp bebeği huzursuz olan var mı ?
Smy16 333 acaba damladanmı yoksa 4. Ay atagındanmı, 4. Ay atagı çok kötü çünkü, bizde sidefer kullanıyoruz öyle bi huzursuzluk yaşamadık, belki tam damlaya başladıgınız zaman atak dönemi girdiyse anlamamış olabilirsiniz
25moonlight2021 333 sidefer de şeker var o bebeği rahatsız etmiş olabilir. Bende bilmeden doktor önerisiyle kullanmıştım bebeğim çok ağlıyordu. Bestiron, nevatura Kids fe falan kullanabilirsiniz