Oğlum 1 yaşında ya her saat başı kalkıyor nadir 2 saati görüyorum çok yoruldum artık 2 haftdır böyle atak da bitti en son artık yorgunluktan hasta düştüm.Gündüz de öyle uyumuyor Meme almadan da asla uyumuyor. Devam sütü aldım biberonla veririm diye onu da istemiyor napacağım ben ne zaman düzene girecek bu uykular 🥺😭