Zeynep_2022 Hanımlar ben 32 günlük lohusayım kanamam kesilmişti 2 bucuk haftalıkken felan şimdi tekrsr başladı ve pedim doluyor yani lohusalığm bitmiş ve adet olmuş olabilir miyim başına böyle bişey gelen var mı
Serpiltoprak21 Zeynep_2022 hayatım benimde öyşedi üç gün yoğun bir hafta damla damla sarı akıntı birhafta sonra kesildim sanıyodum birdaha kanama oluyorsu
Svdnrkrky Zeynep_2022 telaş yapma kırkın çıkmadan adet olunmuyo arada kesilebilir bende kırkım çıkana kadar ara ara durdu kanamam kendimi zorladığımda da olurdu bişey kalmamış kırkına zaten
Evrim1906 Zeynep_2022 valla canım bilmiyorum benim doğum sonrası kanamam 2 hafta falan sürdü 40im çıktıktan da 10 gün sonra falan eski adet düzenime geri döndüm hatta oğlum 9 aylıkken 7 haftalık hamile olduğumu öğrendim aman dikkat
Zeynep_2022 Gul-42 kanama durmuştu ama 1 hafta falan ondan öncede sarı akıntı şeklinde geliyordu kan değildi
Serpiltoprak21 Zeynep_2022 kırkıncı gün tamamen bitti ertesi gün abdest aldım yaklaşık on beş yürmi gün sonra adet oldum üçüncü aya giricem bugün ikinci adetim bitti
Evrim1906 Svdnrkrky erken doğum yaptım canım ben bebeğim kuvezde kaldı ve o zaman biberona alıştı benim de sütüm azdi 3 ay zar zor emdi ama emmekle adet olma arasında bı iliski yok doktorum öyle demişti tamamen bünye meselesi
Svdnrkrky Evrim1906 yok yok adetle bağı varmı ki diye değil hani demek istediğim bebeğini emzirirken hamilesin ya işte onda emzirdiğin bebeğe zararı herhangi bişeyi oluyomu hani sütün tadı falan değişiyomuş ya ben onu öğrenmek istedim söylediğinizi anladım yoksa rabbim hayırlı evlat eylesin inşallah ikisinide 🥰
AntiFilozof Svdnrkrky öyle birşey yok canım eskilerin lafları bunlar doktoruna danış bir sakınca görmüyorsa sıkıntı olmaz
Evrim1906 Svdnrkrky bebeğim emmedigi için sıkıntı yaşamadım canım ama eğer bebeğin etmiyorsa sütten kes demişti doktorum