Muvahhide bende bircok emzik denedim sağolsun cnaım kızım weebaby kabul etti😀 fiyatıda uygun. Niye söylüyorum avent cok pahalı ya. Ayda bir iki kez emzik değiştiriyorum hijyen acısından . 50lira bi emzige verirsem heralde icime oturur. Wee baby 2 li emzikleri 20 liraya alıyorum. Birde onu deneyin😀