Senahmet11 ci elden yeni aldım ama 2 3 kez üst üste denememe rağmen havucu pişirmiyor benmi bişeyi yanlış yapıyorum acaba. Çok sert kalıyor diğer sebzeleri denemedim henüz
tugbahy6 Senahmet11 ayyy çok gereksiz çok sebze haşlama aparatı alın 20-30 tl 5 dakikada sebzeler haşlanıyor
[silindi] Senahmet11 2 in 1 kullanıyorum. Yanyana olan modelini. Havucu hüçük parçalara bölüp pişirebilirsiniz. Büyükse içi sert kalıyor olabilir. Bu arada kızım 11 aylık. 5 aydır her gün çalıştırdım. Ben ona hem bize istisnasız her gün. O yüzden gereksiz bir makine olarak görmüyorum.
Gul-42 Senahmet11 kesınlıkle gereksz bırsey ya aşırrı pahalı sebze haslma aparatı dha ıyı bu bnım fıkrım tbıkı
Senahmet11 tugbahy6 vitamini suyla akıp gitmesin dedim ama pek hoşuma gitmedi. Sizde kullandınız mı acaba
tugbahy6 Senahmet11 asıl bu şekilde vitamin olur o ne demek haşlama aparatı alın çok sağlıklı Google’dan trendyoldan bakın o sebzeleri ezin suyuyla yumuşatırsınız en sağlıklısı nu şekilde vitamin en şyi bu şekilde duruyor
Senahmet11 [silindi] Gulcehuma ek gıdaya yeni geçtik hatta geçtik bile sayılmaz o yüzden çeyrek havucu dilimleyip koydum 2 kez üst üste pişirdim toplam 40 dk oldu blendır yaptım çiğden rendelenmiş gibiydi kıtır kıtır.
Gulcehuma Merhaba ben 1 senedir kullanıyorum çok memnunum havuç için 20 dklık olursa yumuşuyor en son ml kadar su koyup çalıştırmayı denediniz mi o zaman çatalla ezilcek kıvama geliyor