Kızlar merhaba .. bebeğim aç olmasına rağmen yemiyor (mama İle beslenmiyor emzirme maalesef) emziği veriyorum susuyor biberonu koyuyorum sinirle ağlıyor ama biliyorum Kİ aç .. dalmaya yakın zorla yiyor .. var mı bu durumu yaşayan .. günde 3 saatte bir minimum 120 ml ve 5 biberon yemesi gerekmiyor mu ? Ben mi yanlış biliyorum .. bebeğim geri mi geliyor mamayı mı beğenmiyor anlamadım Kİ