AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Sevilugur 3-4 aylık bebeğin izlememesi gerek zaten. Ne televizyonu? 1,5 yaşından sonra cocomelon izlemeye başladı. Günde 30 dk. Şimdi 2,5 yaşında cocomelon, can bebek, koca ayı masa izliyor. Günde 2 saat. 15-30 dk olarak güne yayarak.
Rum16 Ben yanlış olduğunu düşünmüyorum aksine eğitici çizgi filmlerden sayı saymasini bile ordan öğrendi oglum
Erdemir 6 aylık durmayınca 5 dk açıyorum bide lavoba ihracatlarımdada hemen açıyorum çünkğ lavobaya bile zor gidiyorum 😌🤫 toplassanız günde 15 dk
RuzgarGulsah Çok küçükken izletmemenizden fayda var büyüdükçe zaten izlicekler oğlum 13,5 aylık hala izlemez sadece şarkı o da siyah ekran ☺️
secgok Sevilugur 2.5 aylık tutsam saatlerce bakıyor veya tv dikkatini çekiyor renkli olduğu iÇin elimden geldiğince tv açmıyorum ☺️
26262626 Sevilugur çok erken zaten izlettirdiğiniz ay. Kızım 14 aylık eşim gelene kadar gündüz hiç açmıyorum. Ama altını tl ile değiştiriyorum mümkün değil yatmıyor çünkü
Milena11 Sevilugur heralde çocuk bakımında ki en büyük kırmızı çizgim renkli ekran 6 buçuk aylık oğlum doğduğunda tv yi kaldırdım bir kez bile izletmedim 2 yaşına kadarda asla izletmeyi düşünmüyorum
[silindi] Sevilugur 11 aylık. Ben izlemediğim için evlenirken televizyon almadım o yüzden de izlemiyor. Dışarda gördüğünde kapatmalarını rica ediyorum.
Gul-42 Sevilugur yanlıs oldugunu dusunmuyorım goz doktorumuz ızlet dedı bır cok seyı egıtıcı olanı ordan ogrenebılıo mecbur bakıo tekım durmuo esım gec gelıo temızlıgı gectım yemek wc vb halletmk ıcın acıorum kısa surelı ızlıo lınclemeyın
Bebegimicin1 Sevilugur 5 aylık izletmiyorum 2 yalındakinede gün içinde kesik lesik izletiyorum hepsini toplasam 2 saat faaln eder
Esnalp Sevilugur 17aylık oğlum sabahları işe gitmek için hazırlanma zamanım da izliyo gün için de izlemiyo akşam yine üstümü falan değiştirene kadar yine izliyo sonra kapatıyorum yoksa geç kalıyorum işe yani napıyım 🤷♀️☺️
bebishmom Sevilugur 9.5 aylık daha hiç izletmedim. Ne televizyon ne telefon. Hiçbirinin ekranına baktırtmıyorum
Sevilugur Bana da doktorum 2 yaşına kadar kesinlikle izletme telefonu bile iletişim aracı olarak bilsin dedi izletmiyorum ama şu da bı gerçek ki izlemeleri bizim işimizi bayağı kolaylaştırıyor