Aselim55 benim oğlum da bu şekildeydi küçüklüğünden beri. 1 hafta sonra 3 yaşına girecek. Geçen kreşteki öğretmeni aradı. Dikkat eksikliğnden şüpheleniyorlar ve şimdiden önüne geçilmesi lazımmış. Bana kesinlikle ekran görmesin dediler, tatlı şekerli şeyler bi süre yemesin dediler. İnek sütü verme dediler. Ben 4-5 gündür ekranı tamamen kestim şekeri de bayaa azalttık. İnanır mısınız fark gördüm. Legonu yüzüne dahi bakmayan çocuk en azından bi 10-15 dk oynamaya başladı. Yani gerçekten ekranı kesmek gerekiyor sanırım. He ama bu sürede ben aşırı yoruldum orası ayrı bi konu