Benim oğlum da 9 aylık oldu ismine arada bakar paronayak oldum yemin ederim enerjimi düşürmemeye çalışıyorum aklıma geliyor.
Arabayı sürer arada tekerlek çevirir
İsmine bazen bakar bazen bakmaz genelde bakmaz ama başka bi şekilde seslen direknbakar gözüme bakar
Göz teması ve odak çok iyi çok şükür
Bi takıldığım nokta isim konusu işte atamıyorum içimden iyice taktım bi haftadır tv tablet tel. Kesinlikle yok halada olmayacak zamanında çok izledi tv ismiyle de seslenmedik belki alışmadı diyorım kendimce. Oyuncaklarıyla oynar birbirine vurur ses çıkarmak içim elimde sallar ses çıksın diye elimden kaldırır bırakır. Yani olması gereken şeyleri yapıyor ayına uygun işaret parmağını bu ayda kullanır mı komut olarak bilmiyorum kullanmıyor kendinisi ama bişeyi istediğinde onu almak istediğini anlatıyor. Oyuncağı elimdem alır ama vermez :) terliği alır araba gibi sürer kablo çok sever bunlar var bizde. Bence kafayı bozmuş gibi miyim 😟