YusufTaha Arkadaşlar bebeğim 4,5 aylık dan damlasına başladım ve çocuk ishal 3 gündür. Sizinde böyle bir sorununuz oldumu ? Olduysa ne zaman geçti?
Milena11 YusufTaha hangi kan damlasını kullanıyorsunuz bazı bebekler seçiyor. Özellikle sağlık ocağının verdiklerinde sıkıntı oluyor
eylusko_ YusufTaha o Biz de öyle olmuştu doktorum sonra 3 gün 3 damla verdi dedi.. sonraki 3 gün 4 damla ver dedi .sonraki 3 gün 5 damla ver dedi böyle arttırarak ver dedi ve düzene bindi.