merkurkedisiii 4,5 aylık bebekleri olanlar kaç dakika emiyor acaba son 1 haftadır 4-5 dk emiyor ve bırakıyor doyuyor mu bilmiyorum zorladığımda almıyor normal mi acaba kaç dk emziriyorsunuz
Ikikizkardes merkurkedisiii 4- 5 dk çok iyimis 5,5 aylık 4.aydan beri 1 dk emiyor bırakıyor sadece uyurken en fazla 3 dk emer ama mutlu doyuyor heralde ben hep teklif ederim ama almadimi almıyor
yusufarasmom merkurkedisiii emzirme danışmanından aldığım bilgiye göre her bir göğüsü 15 dk emmesi gerekiyor
cagalaeevrenn merkurkedisiii benimki de 3.5 aylık doymuyor 15 dk zar zor emiyor mama veriyorum bende ya
Fatosss11 merkurkedisiii emzırdıkten yarım saat sonra bıberon yapıyorum atlıyor resmen üstüne ver dıye aglıyor durmuyor zaten memeden az geldıgı ıcınde ıkıncı kez tutmuyor bıberon verıyorum bende ılk zaman gıbı bol degıl malesef 6 aya gırdık
merkurkedisiii yusufarasmom benimki tek göğüs emiyor bide 🤦🏻♀️ Çok şükür kilomuz iyi ağlamıyor ama doyup doymadıgını anlayamıyorum çok kez teklif ediyorum bazen uyurken veriyorum ama farkedince bırakıyor
Asyayse yusufarasmom yenidogan dönemi için geçerli o bilgi yani ilk 3 ay. sonraki aylarda çene emme refleksi güçlü olduğu için 3-7 dk arasında memeyi bosaltabi4 bebekler
Ikikizkardes merkurkedisiii mutluysa kilosu da iyise takmayın bence bende o zamanlar çok takıyordum kafama sonra buradan biri insteramda ebetülinbulur diye birinden bahsetmişti paylaşımlarına baktım çok aydınlatmıştı beni, bebek artık güçlendiği için kendine yetecek kadar emiyordur bebeginize güvenin o ne istediğini çok iyi bilir falan yazıyordu…
merkurkedisiii Asyayse ay sevindim şuan çevremde herkes yok 15 dk emmesi lazım bilmemne bu çocuğa mama ver diyip duruyorlar bende buraya yazim dedim kim kaç dk emziriyor diye
yusufarasmom Asyayse bence 6 aya kadar bu şekilde olması lazım dediğiniz gibi olunca da kilo alımı diğer aylara göre düşüyor
Ysmndmrl merkurkedisiii doymazsa ağlat zaten ilk zamanlar 15 er dakika bende önce öyle emiyor Die zorladım sonra kustu hep genelde 10 dakikadar emiyor bazen 5-6 dakikada bırakıyor uğraşıyorum bu sefer kusuyor artık bıraktım onlar kendi ayarlıyor merak etmeyin
Asyayse merkurkedisiii ilk zamanlar 40 4t dk emiyorlardi 37.gunden sonra 15 dkye kadar düştü suan 3.5 aylik olacak ikizlerim oglum 10 dk kizim 3-4 dk emiyor ikizlerim bile bu kadar farklıydın her bebegi su kDqr dk emer diye yönlendirip mama ver diye öneride bulunmak vebal altına girmektir. Bir anneyi yanlış yönlendirip anne sütünden mahrum bırakmak günah ya. doyma kriteri ilk 6ay boyunca düzenli kilo alımı ve günde 5-6 kere cis yapıyor olmasıdır. saglikla büyütün sutunuz eminim yetiyor ❤️
merkurkedisiii cagalaeevrenn canım benimki 5 dk anca emer ama mutlu işte ağlaması yok veriyorum ısrarla memeyi itiyor doyuyor mu doymuyor mu anlayamadım ki
cagalaeevrenn merkurkedisiii benimki çok tuhaf emiyor bırakıyor sonrasında ağlıyor mama veriyorum 120cc o bitince de ağlıyor bugün 150cc verdim yine bitince ağladı huy edindi herhalde ya
Asyayse merkurkedisiii aman gözünü seveyim kilo alımı varsa günde 5-6 kere cis yapıyorsa huzuru yerindeyse mama verme ac kalıyor zannedip. bebeğin ek gıdaya kadar doyma kriteri sadece cis sayısı ve kilo adımıdır. 3.aydsn snra bebekler çok güçlü emdikleri için 3-7 dk arasind memeyi bosaltblirler soylediginize göre keyfine yerinde kilo takibi yapın 1 ay anlaşır zaten. suan 3.5 aylik olacaklar 3-4 dk emip bırakıyor kizim 3 saat emmiyor oğlum 10 dk falN emiyor 2-2.5 saat acikmiyor. birde memeniz rahatlıyor mu rahatlamiyor az emiyorsa kalanı sağın hem sutunuzde artar
tugbahy6 merkurkedisiii kızım doğduğun beri 2-3 dk emer şuan 9 aylık hala öyle hiç bilmem 10 dakika emdiğini çünkü çekişi kuvvetli.. doymasa ağlar
EsraZeynep06 merkurkedisiii Benim ki dogdugundan beri hiç 15 dk emmedi max 10 dk ama 3 aydan sonra 5 dk da doyuyor kilo alımı iyi oldugu için hiç takılmadım kilo alımını takip etmen yeterli birde her emmede tek gögüs veriyorum ve doyuyor kilo slımını tskip et her bebek faeklı kimi yarım saat emer doymaz kimi 3 dk emer doyar suan 7 aylık bebeğim vu zmaan kadar bi sıkıntı yasamadık hiç mama da vermedim kilo alımı iyiyse takılma zorlama memeden uzaklasır yoksa