aslansmomm bizde pilsanin o hafif basit mama sandalyesi vardi onu kullandik 8.aya kadar. Lakin oglum cok sallamaya calisinca daha agir nispeten daha korunakli mama sandalyesi arayisina girdim. Joie mimzy xl yi aldik. Agir mi? Evet. Devrilme durumu yok. Baya saglam tasimasi zor,pratik degil. Ama guvenli mi kesinlikle derim ve tavsiye ederim.