Şimdi ben sütümü sağıyorum bebegim uyuyor uyandığında vericem ama dolaba mı koyuyum yanıma mi yanıma koysam bişey olur mu bazen 3 te uyaniyo bazen 5 te ağlayarak uyanıyo uyandığında ısıtması var ne yapıyım kızlar yada bu sagdigim sutu dolaba biberonla atsam bişey olur mu yarin içirmek için