Zumrab Hanımlar hayırlı geceler ben 3 ay önce Doğum yaptım fakat çok gaz problemim var kalabalıkta kendimi sıkmaktan karnım ağrıyor çok afedersiniz gaz kaçırıyorum 😔 aynı sorunu yaşadınız mı sizde çözümü nedir veya 🙁
busra37 Zumrab benimde aynı gerçekten çok zor bi durum. Farkında olmadan üşütüyıruz galiba ben ona bağlıyorum
Mucizem_0809 Zumrab valla canım 2 ay olucak doğum yapalı hamilelikte kabızlık ve gaz sancıları başladı halâ devam ediyor ki kaç kere acile yetiştirdiler sancıdan nerde olursan ol geldikçe sal gitsin ben resmen krize giriyorum sancısından
Zumrab busra37 artık kendimi çok kötü hissediyorum utanıyorum doktora gittim ama doktor bile şaşırdı bütün gaz problemim Doğumdan sonra başladı ne yapacağımı bilmiyorum