İyi geceler tatlı kızlar❤️
Kızımın doğum günü için hediyelik olarak Tema vakfından doğum günü magneti almayı düşünüyorum. Başka bir şey yaptırsam muhtemelen çöpe atılacak. En azından bu şekilde doğaya bir hediye vermiş oluruz diye düşündüm. Acaba hoş olur mu?