Mrb anneler. Eşimin covid testi 1hafta önce pozitif çıktı. Karantinamız bugün bitti. Bende 2 gün boğaz ağrısı oldu sadece ama test yaptırmadım. Oğlum 22 aylık hiçbir belirti olmadı. Ama bugün öğleden sonra birden ateşi 37 oldu çok çok öksürmeye başladı. Yarın gidip test yaptırmayı düşünüyoruz. Bebklere covid testi yapılıyor mu bilginiz var mı?