Merhaba anneler ben simdiye kadar bebegimi hic sallamadim 1.5 aylik ama gazi cok artti birde ilk atagimiza girdik surekli mizil mizil artk pispislayarak uyutamiyorm ya arabayla gezince yada evin icinde dolasirken uyuyakaliyor. Ben simdi bi nevi sallamis mi
oluuorum zorlu gunlerde siz ne yapiyorsunuz? Nasi uyutuyorsunuz? Sallamak istemiyorm ne yapabilirim?