Merhaba anneler, kızım iki aylık çok şükür sağlıklı bir bebek. Hareketli de epey eli kolu hiç durmaz. Fakat bir türlü yüz üstü zaman geçirmek istemiyor. Önüne ilgisini çeken şeyleri koyuyorum zeka kartları koyuyorum yani sırt üstü yatarken nelerden keyif alıyorsa onları. Fakat asla istemiyor ağlıyor bağırıyor 30 sn bile dayanmıyor. Önerileriniz var mıdır neler yapabilirim