İyi akşamlar anneler. Çocuk dr umuz 1 yaşında mutlaka göz dr una götürmemiz gerektiğini söyledi. Bizde 15 aylıkken götürebildik ve malesef dr gözlerinin +7 ve +6 olduğunu bunun da çok yüksek bir oran olduğunu söyledi. Gözlük önerdi ama takmayacağını da biliyorum ama günde 1-2 dk bile olsa taksın dedi. İlerde şaşılık, göz kayması vs olabiliyormuş. Bebekler 4 derece ile doğarmış 1 yaşına gelene dek bu azalırmış. Ama ameliyat vs olmuyor bunda dedi. Aslında hiç durmadı ve doğru düzgün ölçtürmedi yanlış çıkmış olabilir mi dedim. Ona da olabilir dedi. Gaziantep’in en iyi göz dr uymuş ama açıkcası kafam çok karışık başka bir dr a daha götüreceğim. Benzer durum yaşayan ve çözebilen olduysa yardımcı olursa çok sevinirim.