Pitircikkkp Kizlar televzyon surekli acik makineler hergun calisiyo utu is icn esime hergub yapiyorm dirini artk acmiyorm sizce en cok ne yakiyo
Aysin3838 Pitircikkkp kettle ,tost makinesi ,çaycı ve ütü tarzı şeyler daha çok yakıyor onlar calisinca elektrik saatleri daha hızlı dönüyormus . Biz onları kullanmıyoruz mecbur kalmadıkça çok yüksek gelmez makinelerde gece çalışır
Balkupum2505 Pitircikkkp kettl fırın tost makinası ütü baş düşman hic birini kullanmiyorum ama yinede yüklü geliyo hic bisey anlamadm bu isten
Oznurleylo Pitircikkkp Elektrikli süpürge aşırı derece de çok yakıyor ketil, ütü bunlar baya yükseltiyor faturayı 1050 TL ödedik en son ki faturayı. Süpürgeyi kaldırdım gırgır kullanıyorum ve siliyorum yerleri. Ketili kaldırdım cezve ve demlik kullanıyorum. Ütü zaten ayda 1 oluyor benim toplu yapıyorum. Fırını da kullanmıyorum artık dışarda ki fırın 1 TL ye pişiriyor yemeği götürür ona veririmm. 😀😀
Mercimek26 Kettle ben sürekli kullanıyorum. Onun dışındakileri bende pek kullanmıyorum. Bir ışıklar gece genelde açık durur bizim evde çünkü ışıklar kapalı olunca kendimi çok rahatsız hissediyorum. 176 tl ödedik son faturada.
Pelinzade Bende çayı demleyip termosa koyuyorum artık en çok çaycı çalışıyor bende arada tost makinesi elektrik süpürge hergün açılıyor bilmiyorum ama gece indirimli tarife olduğunu biliyorum
purpleviolet Fırın, çaycı, kahve makinesi türü ev aletleri. Tasarrufu olmayan ampuller, enerji sınıfı açısından ekonomik olmayan beyaz eşyalar. Ufo gibi ısıtıcılar. Düşündüm de neredeyse her şey 😂
2-cocuklu-hayat Pitircikkkp Çabuk ısıtan ve çabuk soğutan herşey çok yakıyor. Boşta takılı fişler bile elektrik çekiyormuş bende ona dikkat etmeye çalışıyorum 1042 lira geldi son fatura 🤦♀️