30undabiranne yok canım alerjik mama değil ama ben zaten çok memnun kalmadım similactan 2. 5 haftadır kullanıyoruz sürekli kokulu koyu yeşil kaka yapıyor değiştirmeyi düşünüyorduk buda cabası oldu. Kutunun en altında yazıyor saat givi bişet var onun hemen yanında 5tane rakam 2 3 tane de harf vardı yanlış hatırlamıyorsam. Similac call sitesine gir orda hemen çıkıyor zaten sayfa İngilizce çevir orda kod girin diye yazıyor o kodu oraya yazarak ögrenebiliyorsunuz. Bizde 4 kutu vardı hepsine de baktık toplama kararı alınmamıştır diye çıktı ama yinede iade edicem