Kızlar merhaba ben doğum yapalı 4ay 5 gün oldu ama benim kanamam hayla durmadı sürekli geliyor en kötü 1 gün gelmiyor sonra yine başlıyor kendi doktoruma sordum normal bağzılaeı 6 ay 1 sene oluyor kişiden kişiye değişiyor dedi bende sonra pek üstünde durmadan ama şimdi çok kafaya takmaya başladım benim gibi olan varmı