Mommys660 Kızlar doğum yapalı 3 ay oldu ama benim şu an başladı avuç avuç saç dökülüyor kel kalıcam diye çok korkuyorum 😂 şimdi başlaması normalmi diye düşünmüyo değilim valla ne zaman geçer bilgisi olan var mıı 🥲🥲🥲
Hilal-95 Mommys660 bnmde öyle kaynanam bebek senı tanıdıkca bebeğinde senınde saçın dökülür diyo bılemıyorm tabı🤣