Mom54 Kızlar ben doğumdan 5 ay sonra adet oldum sonra bi daha adet olamadım. 2 ay geçti hala adet olmadım başına gelen var mı?
Mom54 Wanderlust ilk olduktan sonra devamı gelir dedim gelmeyince korktum. Gerçi kan tahlili verdim gebelik çıkmadı ama başına gelen var mı diye merak ettim
Wanderlust Mom54 duzensizlik devam edebilir yani bir olup 2 ay olmama durumlari normal kabul ediliyor
Budageceryahu Mom54 evet 4 aylik oglum var 40 cikti ilk ay az oldu sonraki 2 ay ust uste oldum. bu ay olmadim test yaptim yani tam bir duzene girmedi
Yasmin0619 Zerocr bende aynı canım bebeğim 9 aylık kırkım çıkınca oldum bir daha adet olmadım normal herhalde
Mom54 Budageceryahu bende hem test yaptım 15 gün geçince hemde kan verdim bebeğim 7 aylık korkuyorum yeni bi gebelikten