6 ay 29 gunluk kizim ek gida icin ne yese hep kabiz oluyor. Ne yapicagimi sasirdim🤦 bagirsaklari calistiran probiyotik tozlari var diye duymustum. Doktora goturup bundan yazdirmalimiyim kullananlar varmi acaba. Buarada annesutu hic almiyor mama ile besleniyor ek gidayi cok istiyor kasik mamalarini cok sukurki asla reddetmiyor ama kabiz oluyo🤦