Gamzepoyraz55 benim kızım 2. Bebeğim abisi var kreşe giden ve sürekli hasta oldu doğduğundan beri. Bebeklere evde yapılacak çok fazla bişi yok malasef. Hırıltı duymuyorsanız göğüsten gelen belki boğazı kurumuçtur. Emzirin. Ama öksürük çoğalırsa mutlaka götürün doktora. Benim kızım uykudan boğulucak gibi öksürerek uyanırdı. Götürdüğümde ciğerlerinden geldiğini söylemişti. Doktor dılmuş ciğerleri antibiyotik ve buhar tedavisi başlanmıştı. O tüzden takip edin yoğunlaşırsa dr götürürsünüz.