Uykusuzmomy Bebeğim her beslenmeden sonra kaka yapmak istiyor ve zorlanarak kaka yapıyor aynı durumu yaşayan var mı doktora götürmeme gerek var öı bilemedim
1bebek1annee Uykusuzmomy biz de 1 haftadır aynı durumdayız. Her beslenme sonrası kendini zorluyor ve kaka yapıyor. Doktora götürdük şükür bir şey çıkmadı. Beslenmesi güzel diş dönemi olabiliyor böyle dedi. Ne kadarlık bebeğiniz?
1bebek1annee Uykusuzmomy eğer kakası beyaz-gri falan değilse ve kan yoksa korkmayın. Bağırsakları çalışıyor ve güzel besleniyor demek ki. Biraz gözlemleyin isterseniz içiniz rahat etsin istiyorsanız bi götürün kaka tahlili yapıyor doktor zaten.
Uykusuzmomy Yok çok şükür hardal sarısı renginde sadece afedersiniz biraz sümüksü gibi böle uzayan şeyler var gibi içinde🙈