Hanimlar doğumdan ne zaman çatlaklariniz ortaya cikti ben doguma 71 le girdim 2 hafta sonra 61 olmustum evden disari cikamiyorum salondayim surekli hareket edemiyorum geri 71 oldum 6bucuk ay oldu dogum yapali göbegimin altinda 2 tane 2cm kadar çatlak vardi simdi yarim cm 1 cm yeni catlaklar oluşmaya basladi6-7 tane pembe pembe normlmi acaba kilo mu veriyorum ki yada aliyormuyum anlayamdim