Mervexxx yoğun kaka yaptıkları gün sonrası genelde yapmıyolar ve 5 güne kadar çıkmamasıda normal karşılanıyo. Benim bebeğimde yaşamıştım bu sorunu 5. Gün doktora götürmüştüm fitil vermişti o gün çıkmıştı. Ama biz o dönem antibiyotik felan kullanıyoduk o etkilemiştir dedmişti. Yani endişelenmeyin. 3 gün bekleyin bence.