Kızlar bebegım bır aylık memede aglıyo bogulcak gıbı oluyo sesler cıkarıyo ve memeyı bırakıyo aglıyo bogulcak gıbı oldugu ıcın sureklı emmek ıstıyo gecelerı oluyo bu olay gündüz bogulacak gıbı sesler çıkarmıyor ama gecelerı bogulcak gıbı sesler cıkarıyo ve aglıyo meme de sebebı nedır yaşayan var mı ve cok emıyo doyuyo aslında yıne meme ıstıyo meme verıyorum ama bogulcak gıbı ses çıkarıp aglıyo ne yapmam lazım genzıne gıdıyo resmen süt 😞