Sessizol Hanımlar herkes cpk memnun kalms etrafımda bende aldm ama bebeğime verdiğimde kakasını yapmadı hemen ve sanki sancı girer gibi kıvrandı sıktı kendini bebe iki gün huysuzdu anlamadım bugn vermedm öyle kıvranmadı var mı biogaia da böyle bişey yaşayan
Milena11 Sessizol 1 2 kere vermeyle fark göremezsiniz en az 10 gün her gün aynı saatte vermelisiniz. Çok faydalı birşey probiyotik kesmeyin devam edin mutlaka
LadyBugg Ben de ayni problemi yaşadım ve direk bebegime vermeyi kestim. Nurse harveys ve sab simplex kullandım hic sıkıntı yasamadik aksine rahatladık.
Rabiates 4-5 gündür bende akşamları kullanıyorum aynı saatte ama daha çok sancı yapıyor gibi gün boyu iyi olan bebeğim onu verdikten 2 saat sonra ağlama krizine giriyorum galiba keseceğim artık vermeyi
Sessizol Rabiates aynı bizimkide böyle oluyor bugn vermedim uyuyor yavrm onunakşam üzeri verince uyumadıda bebe
Mernu1365 Rabiates bizim doktorumuz damlayı düzenli kullanmamızı ve 15 gün sonra etkisini göreceğimizi söyledi neredeyse bir kutusu bitti sonra etkisini gördük
Yorgunannee_dd Sessizol yaklaşık 10 gün kullandım aşırı derecede huysuz oldu kaka yapamadı sürekli ağladı hemen kestim normale döndü nurse harveys kullandım keşke hiç almasaydım ama denemedende bilinmiyor
Derinsu34 Sessizol bu ilacı etkisini 4-5 günde göremezsiniz biz 2. Haftadan sonra hissettik etkisini ve çok memnun kaldık. Ama relectaz da kullandık probiyotikli. Tamamen sancılarını geçirmesede çok iyi geldi.
Canlarim41 Sessizol en kullandm müthiş birşey ama etkisni 3hafyda gösteriyor biraz sabir bağırsak düzenleyici aynı zamanda
Sessizol Mernu1365 bem doktor önerisiyle almadım ya cpcukta kıvranınca iki gün verdm dahada vermedm napsamkl
rmysa2106 ben bi çok danla kullandım ama opluma biogai ya yaradı o olmadan gazdan duramıyoruz 6 aylık oldu hala kullanıyoruz