kufkedisi Şiddetli vücut ağrım var geçmiyor. Sabah pcr verdim akşam negatif çıktı ama bu akşam derin nefes aldıkça öksürük de başladı. Test yanlış sonuç vermiş olabilir mi sizce yaşayan oldu mu böyle bir durum? Malum evde bebek olunca tereddütte kaldım
saribezlianne kufkedisi eşim benle verdiğinde ben pozitif eşim negatifti. Testin ertesi gün eşim ateşlendi ve karantina sürecinde olduğum için ambulansla hastaneye giderek tekrar verdi pozitif çıktı
homosapiens kufkedisi benim oldu eşim pozıtıf cıkınca bana da teste geldıler ogun bende üşüme titreme başlamıstı negatıf cıktı ertesı gun uyandıgımda şiddetlı vucut agrısı vrdı sonrasında ateş tat koku gıttı
Zubidubi kufkedisi bende aynı şeyler vardı vücudum yataktan kalkmıyordu terliyordum ökdürüyosum ateşim vardı negatif çıktı benden başka kimseye de bulaşmadı demek kü doğruymuş 20 gün çwktim ama aynı korona gibiydi
kufkedisi saribezlianne homosapiens Zubidubi endlesslove Anneko Yorumlarınız için teşekkür ederim ❤️ vücut ağrılarım yine çok arttı şuan kendimi çok kötü hissediyorum ama ebemize sordum tekrar test yapmazlar dedi. Pazartesi farklı bir hastaneye gidip deneyeceğim şansımı artık çünkü negatif olduğumu hiç sanmıyorum
Anneko kufkedisi eşim işe başlamak için test verdi hiçbir belirti yokken bir anda pozitif çıktı benn ise ateş öksürük eklem ağrısı ile test istedim negatif çıktı 2 gün sonra iyice artınca şikayetlerim farklı bir hastane de verdim o pozitifti
minikturta kufkedisi evet kayinbabam ve gorumcem hastalıktan mahvoldular test verdiler negatif çıktı ertesi güne verdiler tekrar pozitif çıktılar
kufkedisi minikturta ebemiz tekrar test yapmazlar dedi onlara yakın zamanda mı ve aynı hastanede mi yaptılar