Dmngrkmmm üstte kalsın canım.. Bizşm uzayan sarılığımız 4 ay sürdü. Bütün tahliller yapıldı en sonunda çocuğu delik değik ettikten sonra anne sütü sarılığı teşhisi konuldu. İlk 1 ay hep yüksekti. Hastanede yattı fototerapi aldı. Sonra düştü yavas yavas ve sadece teninde kaldı sarılık değerleri hatırlamıyorum da mesela 3 olması gerekirken bizimki 5 çıkıyodu en sonunda kendi kendine kayboldu gitti. İnşallah sizin de öyledir farklı bişey yüzünden değildir canım🙏🏻