Merhaba bebeğim 4 ay 4 günlük gece uykusu iyi ama gündüz uykusu çok kötü 15-20 dk en fazla yarım saat kestirip kalkıyor oda başında durcaksın sallıcaksın ve emziğini takıp durcaksında öyle🤦🏻♀️ Uyanıncada en fazla yarım saat ağlamadan durur oda bazen sonra yine uyumak istiyor ha ne güzel uyusun işte diyeceksiniz ama uyumuyor kıpır kıpır ağlaya ağlaya dalamıyor uyutmak için 1 saatten fazla uğraşıyorum ve sadece 15-20 dk uyuyor sürekli böyle bi döngğ içindeyiz artık o kadar çok yoruldumki uyurkende uyanıkkende hep başında durmam lazım. 4 ay atağı diyeceksiniz belki ama iki aylık olduğundan beri böyle artık büyüdü daha çok uyanık kalması gerekmiyor mu kendi kendine asla oyalanmıyor ben oyalasam bile durmuyor hep uyumak istiyor bu arada 35 haftalık doğdu 3 aylık gibi mi düşünmem lazım bi çözümü yok bu durumun biliyorum ama bebeği böyle olanlar var mı acaba 😣😣