btlkrnaz55 Kızlar normalde kasıkla yapılıyo yedirilıyo ama benimkine biberonle sulandırıp verdim bilginiz varmı ya yada biberonda devam sütü ve süt harici verebilecepim önereceğiniz şeyler
Hurrem_Sultan btlkrnaz55 ben kaşık mamasını aynı devam sütü gibi yapıyorum biberonla 30 cc bi kaşık ama bi kaşık fazla atıyorum tok tutsun diye
btlkrnaz55 busradem501 yaaa cocugum 2 yasında devam sütü veriyodum kesmezdim ama ishal etti bir kilo verdi cesaret edipte baska devam sütüde almadık dedik kasık maması vereyim ama kasıkla yemedi bende sulandırıp biberpna koydum ilk bu mama değil muz dedi sonra içti biberonsuzda yatmıyo