Oyku123ss11 Meltem06 bizim troid yuksek cikti topuk kaninda ilac tedavisne baslandi 3 bucuk aydir kullaniyoruz
Sofyatomasatlas Meltem06 lütfen yardımcı olun oğlumda kah 10.02 değer çıktı. Ne yapıyorsunuz nedir bu hastalık? Çok korkuyorum.
Ugggg Meltem06 allh acil şifa versin ins en azından ilaçla düzelme imkanı var. bende troidi yüksek çıktığında ilaca başlar diye düşünmüştüm üçüncü tahlilde düştü takibe gerek görmedi doktor ama genede bazen düşünüyorum ya yukseldiyse diye 6 ay oldu.
Ugggg Meltem06 bidahaki tahlil 9. Ayda dediler bı kaç kez tekrar bakılsın istedim ama israrla 9. Ay dedi doktor bende kafayı takmamaya çalışıyorum.
Meltem06 Biranne2 bizim de öyle şimdi 8 aylık 17 günlükken 1 hafta yoğun bakımda kaldı tuz kaybettiren kah mı sizinki merak ettim
Meltem06 Biranne2 sizin çocuğunuz kız mı erkek mi, cinsiyete göre de belirtiler farklı oluyor ya o yüzden soruyorum