İyi akşamlar herkese, 47 günlük bebeğim bazı günler kaka yapacağında aşırı zorlanıyor, yavrum ağlamaktan kendini kasmaktan resmen mosmor oluyor 🥺 sizler bu gibi durumlarda neler yapıyorsunuz? Forumdaki eski gönderilerin hepsini okudum neredeyse. Masaj, sıcaklık vs herşeyi yapıyorum ama nafile.. denediğiniz, bulduğunuz size yarayan çözümleriniz var mı? çok çaresiz hissediyorum kendimi böyle durumlarda.