elifkoyunbakan zaten gelişimi iyiyse neden ek gıdaya başlayasın ki? Normalde sütle yeterince kilo alamıyorsa ek gıdaya başlatıyorlar. Yani bu acele neden anlamıyorum, zaten ölene kadar yiyecek bu yemekleri, 2 ay daha annesine doysa olmaz mı? Kilosu önde diye bağırsakları gelişmiş olmak zorunda mı mesela, doktor bunu test edebilir mi?