Kizlar 3 buçuk aylık bebeğim var ve 10 gündür neredeyse sütüm çok azaldı geçen ay çok iyiydi anlamadım niye böyle oldu doktora sordum mevsim değişikliğinden dolayı olabilir dedi sütüm mü kesiliyor acaba moralim çok bozuk bu durumu yaşayan var mı bebeğim zayıf ve mama da almıyor :(