Kızlar 71 günlük bebeğim var hep alıyor genelde akşamları bu saatlerde gündüz iyiyiz ama çok az uyuyor acaba bir rahatsızlığın mı var ondan mı alıyor eşim diyor ki hasta olsa hiç susmazdı ne yapalım sizce doktora mı gidelim😔😔😔 atak mıdır nedir anlamadım ki ya memeyide reddediyor bu aralar