merhaba kızlar oglum 8 aylık ilk iki dişini 5,5 aylıkken cıkardı 6,5 aylıkken bi ateslendi doktor dedi 4 tane daha dişi geliyor cok hafifte soguk algınlığı calpol ve bol emzir dedi. 8 aylık olduk hala çıkmadı dişler sürekli el agızda salya huysuzluk son 3 gündür gecede uyumuyor gündüzde sürekli kucakta emmek istiyo bugun sabah kalktığından beri atesi var calpol verdim ama inip geri cıkıyo hafifte burnu akıyo el agızda anlamadım sogukmu aldık dişler çıkmak üzere mi ? Diş cıkarken böyle bişey yasayan varmı