Tunaaslan11 Ben şimdi normal doğum yaptım 22 gün oldu doğum yapalı başlarda kanama az az geliyordu sonra akıntıya dönüştü bir hafta öyle geldi ama şuan baya kanama var pedimi sık sık değiştirmeme rağmen doluyor acaba bu normal mi yoksa doktora gitmeli miyim.
Gizemlim Tunaaslan11 benimde henuz 12.günüm ilk baslarda daha azdı 2 gundur resmen surekli ped degistiriyorum. Doktorum bana 40 gün sürebilir inişli çıkışlı kanaman olabilir hergün ayni olmaz demisti. Umarim normal bir durumdur yani
Tunaaslan11 Gizemlim Allah bağışlasın 😊 Ay evet bende anlamadım ki 10 15 gün boyunca normaldi şuan fazla sanki inşallah normaldir