Ahmetinannesi668 ışıklar açık olsa ds oluyrp mu. Cocukluktan kalma karanlık korkusu falan mı tetıkledı acaba. Annemın yatak odası takımının gardrobu uzerınde sekıller vardı belkı bılenler vardır o mobılyaları. Bıldıgınız yaratık figürü gibi. Annem cok korkarfım yatarken de kalkarken de dıye bahsedıyor konusu acılınca. Uyuyamıyordum falan dıyor. Yattıgınız odada tetikleyen bir seyler vardır belki. Gece lambası kullanınca ya da koridor ısıgını acık bırakıp yatınca da aynı hisler oluyor. Ya soruyorum ama belkı bır sey yakalarız dıye,k bakmayın